Wednesday, August 25, 2010

This Is What Happens......





.......when you give a three-year-old her privacy.

55 comments:

  1. That one on the right looks like she has great potential.

    ReplyDelete
  2. (as an artist)
    I didn't finish my comment. ugh

    ReplyDelete
  3. Love the underwear...looks like she may have had TOO much fun.

    ReplyDelete
  4. Classic!

    I have 5 - BTDT! And worse. Much much worse!

    ReplyDelete
  5. Oh ho hoo! She's just breaking you in easy. :D

    ReplyDelete
  6. LOVE this. How did my daughter get to your house? She did/does this kind of stuff all the time. I also have a son with ADHD and am an Air Force brat.

    I think I'll start stalking you now. LOL

    ReplyDelete
  7. only a few more days and then 3 hours of freedom!

    ReplyDelete
  8. hahahahaha - the underwear complete this picture.

    ReplyDelete
  9. Oh, I hate that one! Not that I've ever had it or anything. The best part of it all? DO THEY ever give us privacy? Heck no, our bathroom breaks are a potty party!

    ReplyDelete
  10. Ha! Looks just like my floor ... only replace those pink undies with blue ones. :)

    ReplyDelete
  11. Oh that picture brings back memories!

    ReplyDelete
  12. We had a similar scene here last week.

    ReplyDelete
  13. Did she go pee-pee on the potty at least???

    Hugs!!!!!!!!

    ReplyDelete
  14. I do the same thing sometimes, Amber. Don't you?

    ReplyDelete
  15. I love the way the bright underwear sets off the stark white of the other designage.

    ReplyDelete
  16. Hey, there's no visible poo, at least.

    ReplyDelete
  17. Oh my.... it could be worse though!!! Believe me, it could be WAY worse!! :o)

    ReplyDelete
  18. Natalie, the Wild Child! :)
    Looks like she had a blast!

    ReplyDelete
  19. just think of it as installation art. ha

    ReplyDelete
  20. Aidyn crapped his pants yesterday. Instead of telling me about it he emptied his underwear into the sink....

    the poop clogged the drain.

    He then put his poopy underwear in the dryer!

    He walked upstairs like nothing happened!

    The only reason I knew it did was there was shit ALLLL over his legs!

    Isn't potty training fun?!

    ReplyDelete
  21. Yeah, same thing happens with my 4yo. Which is why he never gets privacy. Neither do I, for that matter.

    ReplyDelete
  22. oh my lord. God bless you! haha, looks like she had fun. lol :)

    ReplyDelete
  23. Oh man! Is she still naked somewhere in your house??!! Ahahaa!

    ReplyDelete
  24. Oh my! Looks like something my daughter would do especially since she orders me out of the bathroom so she can do her business!

    ReplyDelete
  25. Hi, Just too funny! That is why God gives babies to young people...He knows we older ones would have a LOT of difficulties handling it as well as you young ones. It is good to be back reading other blogs again. I have missed it. Regards to you, Ruby

    ReplyDelete
  26. This is hysterical...You'll be happy to know that Jennifer Weiner (the author) just tweeted..."In non-lit news, have been potty-training child.She won't use the potty, will take off diaper, pee outside. So basically, she's housebroken." Aren't you glad to find out that famous people have the same problems you do? LOL.

    ReplyDelete
  27. I think I'd prefer penis hair conversations to picking this mess up....

    ReplyDelete
  28. hahahaha i just love toddlers :)

    ReplyDelete
  29. Granddaughter E used to say that all the time - 'A little privacy please, and close the door'

    ReplyDelete
  30. Ummmm - yeah....looks like the kind of tornado my 16 yr old leaves in his wake!

    ReplyDelete
  31. At least the TP on the floor looks clean!

    ReplyDelete
  32. HeeHee1 LOve this kind of caught in the act stuff!

    How are you?

    ReplyDelete
  33. Absolutely outstanding.

    I'll remember this should I reproduce.

    3-year olds do not need privacy.

    Got it.

    ReplyDelete
  34. It could be worse! I don't see any poop. . . and I don't see any toilet water overflowing. Three cheers for an easy lesson learned - and more importantly, a 3 year old potty goer!

    ReplyDelete
  35. Looks like a bad writing day! As for the discarded underpants.....I got nothing!

    ReplyDelete
  36. Your Natalie and my Drew would get along famously!

    ReplyDelete
  37. Too funny! It could have been much, much worse... As in having to scrub down and re-paint the bathroom bad...

    ReplyDelete
  38. LOL! That little thing is a mess isn't she?! HA! Hope today is a better day for all of you! xoxoxo

    ReplyDelete
  39. What? What's wrong? I see nothing unusual there.

    ReplyDelete
  40. Makes me think of the line in the movie Fools Rush In. "Somebody's gonna get fired!"

    ReplyDelete

Thanks for the comment!

Share This

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...